Reklamační list

Reklamační list

Zákazník:
Jméno a příjmení zákazníka: ______________________________________________
Adresa zákazníka: ________________________________________________________
Telefon: ________________________ E-mail: _____________________________________

Prodávající: Bonaparte Company s.r.o. Sídlo: Lublaňská 667/42, 120 00 Praha Provozovna: Spolková 31, 312 00 Plzeň IČ: 06621040, DIČ: CZ06621040, tel. 725329833, info@funnywheels.eu

Dne ______________ jsem prostřednictvím vašeho e-shopu www.funnywheels.cz s vámi uzavřel/a kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo (identifikace zboží): ________________________________________________________,
číslo objednávky_____________________, které jsem převzal/a dne ____________
Převzaté zboží vykazuje následující vady: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Pro kladné vyřízení reklamace preferuji (nehodící se prosím škrtněte):
oprava, výměna, přiměřená sleva, samostatně uplatním odstoupení od smlouvy
Současně žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil/a, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.

Předem děkuji za kladné vyřízení

Datum: …………… ______________________
vlastnoruční podpis
Přílohy: kopie kupního dokladu (faktury)